Massor av Cheer & VM-vecka!!!

Efter ett 12 dagar låååångt påsklov från Kittycats och Berghalla så kändes det i lördags fantastiskt bra att vara tillbaka.

Då Pumas (senior level 1, alltså samma nivå som Kitty fast ålder 15 plus) tränare är i Florida för att tävla klubblagsVM med Cougars så går jag och Palmen in som extratränare under två veckor. Väldigt kul, och de veckor med mest cheerleading sedan jag blev tränare istället för aktiv1 Berghalla 4 dagar i veckan! 

Dessutom höll vi i måndags i extra gymnastik-gruppen med aktiva från hela föreningen. Verkligen extra roligt då jag saknat svårare gympa än level 1! 

Med ett par extra dansklasser i veckan också är det väldigt busy schema. Eller ja, lite mer som mitt schema brukade vara förr, haha.

I måndags hade vi med Kitty dessutom Sverigetema och skickade massa kärlek till lagen i Florida såhär under VM-veckan! 

Wildcats är Team Sweden All Girl för tredje gången och Bobcats är Team Sweden All Girl Junior i första JVM någonsin! De är båda så sjukt grymma och jobbar sinnessjukt hårt, så det ska bli oerhört roligt att se hur de står sig på världsarenan! 

Håller tummar och tår för alla svenska starter i både ICU World Championship "landslagsVM" och AllStar Worlds ("klubblagsVM), men tyvärr kommer jag nog missa livestreamen dessa dagar då det krockar med dansen... Förhoppningsvis (och troligen, om man ser till förra årets fjärdeplats) så går Wildcats till seniorfinalerna på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0