Omkastade rutiner

Jag verkar ha kommit in i en rutin där jag inte orkar ta tag i saker ordentligt på vardagarna- och vad blir man tvungen att offra då? Helgerna! 


Men trots att jag faktiskt tagit tag i supermycket denna helgen (*klapp på axlen*) så har jag också åkt Gbg-Fbg tur och retur för att ha myskväll med Johanna och Veronika på lördagen och fira finaste mormor på söndagen. Inte illa! 

Dock är det väldigt konstigt att jag skjuter upp det som verkligen har en deadline (som jobbansökningar) och väljer att istället först sitta och spara ner sisådär 600 bilder från strulmobilen till datorn... Kan tyckas bra onödig prioritering! 

Jag fick i alla fall iväg de två jobbansökningar som hade dagens datum som deadline. Klockan 23.35 och 23.52. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0