Start av 2017

Det bar av tillbaka till Gbg redan första januari eftersom vi (igen) skulle börja skolan redan den andra...

Det har varit trevligt att vara hemma i 10 dagar! Tyvärr känner jag ofta att jag inte är så social som jag själv skulle vilja när jag väl är hemma, för jag ofta är så trött pga intensivt schema före (ibland under) och efter hembesöket...

Första januari är nog en av de största resedagarna på året och självklart skulle jag just denna dag ha med mig en stor resväska på tåget. Tagga tagga London!

Jag och Kristin blev slutligen klara med vår väldigt stora deadline på kvällen den 1:a, så det var mycket spänningar och tankar som släppte där. Dessutom har jag dessa två dagar bockat av många att-göra-saker, så i alla fall den mest aktuella listan är avklarad. Börjar det nya året produktivt? Tja, man kan ju hoppas att det fortsätter så haha.

Förutom att vara tillbaka i skolan så har jag idag också varit tillbaka på Fysiken. BodyCombat var ett riktigt härligt (men väldigt jobbigt) pass att inleda det nya året med, framför allt efter att ha tränat ovanligt lite november och december. Det var till och med så att jag tog första promenaden på kanske två månader. Jag kom ur mina vanor när det blev kallt och halt, men det är ju Sverige så man får väl bara bita ihop.

PS. En annan gammal vana jag tog upp efter typ två månader var att öppna boken jag höll på att läsa igen- och gjorde en positiv upptäckt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0