Tillbaka efter en weekend

Jag hoppas alla där ute har haft en toppenhelg! 

Det kommer uppdatering från London, men inte såhär efter midnatt när jag redan är uppe för sent. Det där med dygnsrytm alltså...
Jag är i alla fall oerhört tacksam för att jag inte skulle vara iväg förrän vid tolv. Stackars mamma som skulle upp fem för att åka till Falkenberg och jobba... Vi var nämligen inte tillbaka i min lägenhet förrän närmare två på natten. Det var ungefär 1,5 timme senare än tänkt, på grund av ett något försenat flyg, en överfull sista flygbuss, väntan på en ny buss som aldrig kom och då slutligen en taxiresa in till stan från Landvetter som sista utväg. Efter en helg i London kan man såklart tåla sånt, men som sagt- stackars mamma som tvingades upp igen efter tre ynka timmars sömn. 

Förutom arbetsplatsbesöket för en skoluppgift så har jag idag varit tillbaka med mina älskade pluttisar i Berghalla plus börjat spana in materialet till nästa helgs Sh'Bam-utbildning. Det är trots allt 45 minuter steg, kombinationer och instruktioner som ska nötas in.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det blev en jobbig måndag men det var det värt efter 3 dagar med kvalitetstid med Dig! <3

Svar: <3 <3 <3
Hold your dreams

2017-01-10 @ 14:09:43
Postat av: mormor

Har förstått att Ni hade det jättebra i London. Du får berätta mer när vi träffas hos Dej senare under jan. mån. Kram.

2017-01-12 @ 10:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0