En finfin helg

Fredag:

En första spontan fredagsutmaning på jobbet (whoop), slappande och en väldigt sen promenad som slutade med att jag blev intjatad på krogen, haha. Så sjukt random! Men vi hade trevligt och firade in Veronikas semester. Det är förresten den allra vanligaste frågan från patienter- "När ska du ha semester då?". I'm not, hehe.

Lördag:

En mindre hjärtattack i väntan för Ed Sheeran-biljetter, kusinhäng, svenska damlandslaget på Falcon Arena och spontan drinkkväll med Alice, Pelle och Robin. Somnade efter fyra, vilket inte var igår, haha.

Söndag:

En lång välbehövd sovmorgon, en ganska lång och vacker promenad i solen, samt grillkväll med Alice.
Och för sen sänggång för jag engagerade mig liiiite för mycket i vilken musik jag skulle ha på mitt cirkelpass hehe... MEN, det blev en magisk blandning från alla mina listor- med musikaler, Disney, lite ny musik, gamla filmer, Queen, Ed Sheeran (såklart), 00-talet mm, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0