Friday at work

Fredag är veckans andra tidiga dag och den innehåller några trevliga nya & gamla små traditioner. 

Tradition nr 1 fanns innan vi började på Strandhälsan och är fredagsfrukosten. Mums & mycket trevligt! 

Tradition nr 2 skapade ju vi newbies för några veckor sedan- Fredagsutmaningen. Från att vara jag & Josefin var vi nu i fredags 5 styck i olika yrkeskategorier som jobbat den dagen. Vi turas om att komma på utmaningarna och gör dem direkt efter stängning.


Denna fredag var det Emmas tur och hon tog sig an en hel vända armgång i monkeybars. Sjukt! 
Där finns något för mig att öva på...
Jag är bättre på att apa runt- typ såhär:

TYVÄRR slutade Snapchats 10 sek-video filma innan jag hann släppa händerna och hänga rakt neråt.

But I did it! (Lite småskraj dock).

Vi snackade även ihop oss om att fler ska joina att vi övar pilates, vilket vi newbies verkligen skulle ha nytta av. Experthjälp, ja tack! 


Veronika hade kommit till Strandhälsan vid stängning så vi skulle träna efteråt och receptionisten Malin joinade oss för en väldigt spontan men bra och effektiv cirkel. Tummen upp för sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0