En shopoholics bekännelser

Nekar dock till att jag skulle vara en shopoholic.
Man kan se det såhär:
- Rebecca hade en hel del pengar kvar från förra lönen
- Black Friday är mycket nice (framför allt när VS har gratis internationell frakt) 
- "God Jul Rebecca från Rebecca"
Haha...

Så jag gick kanske loss liiiiiite grann på Black Friday-rean och beställde från Sportamore & Victorias Secret.

Är det inte bra imponerande att jag beställde från USA i fredags och hade fått det på onsdagen?! 

(null)
(null)
(null)
Haha det är kanske tveksamt hur bra det är att bli studsig och fnittrig när man öppnar plagg efter plagg, provar dem och alla sitter perfekt! Tihi! 
Jag vet inte hur bra egenskap det är, men jag är riktigt grym på att klicka hem saker från nätet i rätt storlek.

Kolla så fint! 
Silverglittriga Nike Pro’s!
Gratis Pink-väska värd 500 spänn.
Och alltså VS bhar och och sportbhar!
Vi kan passa på att klargöra, eftersom folk lätt höjer menande på ögonbrynen när man nämner Victoria’s Secret, att det är långt mycket mer än enbart de megasexiga underkläder man ser på catwalken. Jag gillar de vanliga kläderna väldigt mycket och VS har de skönaste vardagsbhar och sportbharna! 
Kolla på dessa två liksom! Snygga, och helt galet sköna! 
(null)
(null)

Okej, nu ska jag sluta hypa över mina nya förvärv, som knappt får plats i lådorna haha.
Men God Jul Rebecca, från Rebecca.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0