Mer flytt

Flytten har blivit lite utdragen, dels för det blivit en hel del eftermiddagar/kvällar efter jobbet som det bara blivit någon timme, men framför allt också för att min 120-säng fastnade i trappan upp...

Så jag blev tvungen att leta upp en ny säng, som är beställd och lär bli det sista att komma till lägenheten. Lite komiskt att typ allt annat kommer vara färdigt innan sängen, haha.

Men herregud vilken tur jag har som har mamma och pappa som gör så oerhört mycket i flytten! Själv hade jag fått bära saker i en månad och hade inte lyckats lösa typ några möbler alls...

Packar upp här lite allt eftersom, så det kommer nog ändras lite, men äntligen så får mina fina grejer titta fram ur sina lådor! 

Ni ska få kika närmare på min samling shotglas senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0