En solig aprilhelg

Det finns inte mycket att klaga på en helg som denna!  Det må låta klyschigt, men ack så sant.

I fredags slutade vi som vanligt klockan två (yes, jobblyx) och efter det var vi några stycken som tog ut oss med ett improviserat cirkelpass på en solig gräsplätt.
Vi köpte mat och snacks, sedan cyklade vi hem till Jenny i hennes underbara lägenhetshus nära havet i Hansagård. Det blev en sallad i solen och en massa gött snack kollegor emellan. Kollegorna är typ viktigast för att trivas på arbetet och vi har ett så fantastiskt gäng, som både skrattar, snackar världen och öppnar upp oss privat. Guld värt!
Sen bar det i alla fall av ner till Bastuholmen, där vi varvade cider i bastun med dopp i havet. 
Japp, ni läste rätt- dessa kollegor har alltså fått mig att bada i svenska havet både i november och april!!!! Smått sjukt...
Men det var verkligen en upplevelse- så vackert och fridfullt ute på holmen, där himlen hann övergå från strålande sol till stjärnhimmel!
(null)

Lördagen spenderades främst inomhus, men kidsen är värda att missa några soltimmar för och vi hade fått till en superlördag med fem timmars träning. Vi har precis gått upp till level 2 inför sista tävlingen och tjejerna är villiga att satsa hårt på att uppnå så mycket som möjligt på kort tid.
(null)
(null)

Idag har jag välbehövt tagit det lite lugnt, men också hunnit med att träffa Lollo & Elna, och hoppa trampolin. På en härlig promenad kunde jag inte låta bli att fota blommorna, som äntligen kikat fram!
(null)

Slutligen är jag påväg till Varberg för att avsluta helgen med mina två hjärtan. Jag har inte träffat Torres på några dagar nu, så minipantern ska få extra mycket gosande, även om det kanske inte är hans högsta önskan haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0