En hel månads mixad

Oj oj vad tiden råkat gå sedan jag skrev här sist...

(null)

(null)
Det tar låååång tid att rensa garderoben när man har så mycket kläder att man får köra etapper, hehe...

(null)

(null)

(null)

(null)
Denna kvartett människor alltså! <3
(null)

(null)

(null)

(null)
Bihålorna har strulat sedan december och vi hittar inte varför jag förblir halvdålig, vilket är seeeegt!

(null)

(null)
Jag slog 95% av alla spelare i Quizkampens Oscarskamp- chockerande eller ej? 

(null)
Träningsvärk DELUXE.

(null)
Kylskåpet fick en extra skjuts efter lön, haha. Mest för att jag var lite lat innan dess.

(null)

(null)
I jakten på omega 3... Och pesto kan ju fixa det mesta.

(null)
Plugg inför pilatesutbildning nästa helg, whoop.

(null)
Mina krigare är redo för helgens tävling! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0