Hej hej hemma hos mig

Visst är det inte bara jag som städar lägenheten sådär nästan löjligt bra enbart när jag ska ha gäster? 
Det måste vara väldigt vanligt, haha.

Denna gång gällde det tidigt födelsedagsfirande med familjen för mig (imon blir jag vuxen "på riktigt") och nu passade jag på att föreviga hur lägenheten faktiskt kan - men sällan - ser ut.
Visst att man såklart städar varje vecka och gillar att ha ordning, men ni fattar vad jag menar med att det lätt hamnar en väska i något hörn eller kläder på någon stol.

Men såhär mysigt har jag det faktiskt hos mig, och det är jag väldigt nöjd med! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: mormor

Ja visst har Du det fint och bra ordning på allt, i alla fall igår när vi gästad3e Dej. Ha en bra 25-årsdag. Kramar.

2018-05-02 @ 12:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0