Big part of me

Då var det till ända. Danskursen som jag spenderat varje månad sedan början av september på. Jag vet att det låter överdramatiskt men jag kommer sakna det jättemycket! Visst, jag dansar fortfarande 5 gånger i veckan i skolan men detta var ju veckans höjdpunkt! Härligt folk och helt grymma danser. Nu ska ni inte tro att jag inte tycker det om resten av dansen men jag älskade att vara i olika grupper, olika stilar, olika lärare och olika stilar. Men jag behöver ju inte lägga mig ner och gråta eller så, det börjar ju igen i höst. Nu ska jag bara komma på vad jag ska hitta på fram tills dess. Jag kan ju börja med att dansa på stadsteatern lördag och söndag :)


Ett litet tips: Dansa INTE i tubtopp! Tur att vi bara var tjejer i salen ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0