Brick by boring brick

Det känns fortfarande som söndag- vilket innebär att kvällen inte har mycket att erbjuda. Mor, far och syster är i Varberg och lillebror sitter vid datorn (vart annars? ). Lilla jag sitter på min favoritplats i soffan, framför tvn och med laptopen i knät. Härligt men inte särskillt kul. Lovet är snart slut och det suger rent ut sagt.

Jag lovade ju att ge mig ut på slingan. O ja, det löftet höll jag. Har gått 5 km och sprungit 2.5. Mitt underbara andningsproblem utlöstes såklart men jag hade kämpat för hårt för att vilja vika ner mig. Inte så smart kanske att springa i det tillståndet men jag är ju här i alla fall. Och så härligt det var att springa! Att ta ut sig så att man måste lägga sig ner i gräset efteråt. Underbart är det. Lite magstyrka på det satt inte heller fel. Sommaren-10 närmar ju sig med stormsteg!


Usch! Osminkad och härlig i dagens löpoutfit. Hörlurarna och mobilen är ett måste och tyvärr även medicinen. Härligt då med ficka på magen så man slipper bära på det. Men mot kvällen blev det för kallt så fick skippa sista varvet. Skönt att det bara blir varmare och varmare!


Ulrika, Lollo och jag innan folket kom igår. Johanna- skicka bilderna!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0