En dag i Göteborg...


Ulrika och Johanna hittade en strand i centrala Göteborg


Alla dessa vita klänningar... De fanns överallt!


Bara inne på Bik Bok tvingade Johanna på mig tio klänningar! De flesta var såklart vita


Dagens inköp:
Vit klänning - Gina Tricot
Svart body - Gina Tricot (passar fint som dansdräkt)
Beige jacka - Pepper
Svarta bikinitrosor - H&M

Ovanligt lite inköp för att vara mig men plånboken gillar. Dessutom var det "nödvändiga" köp denna gång. Jag har så många framför allt toppar, BH och trosor i min garderob redan men ändå brukar jag alltid köpa mer. Nej, detta känns bra. Vårjacka var ett absolut behov, bikinitrosor likså. Klänningen är supersöt och den svarta ska invigas på baletten på onsdag. Dessutom fick jag ju en toppendag med mina tjejer!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0