Likes me, likes me not

Just nu!

Rebecca gillar:
* solen! invigt bikinin ute på studsmattan även om det var lite kyligt och inte så länge
* MTV's "Taking the stage" ! De är grymma, speciellt dansarna
* detta påsklov! Sammanfattning kommer nog senare
* tre danslektioner imon+ ljusrep inför föreställningen

Rebecca ogillar:
* matten, historian, engelskan och allt annat jag borde plugga
* söndagar. Fortfarande veckans mest meningslösa dag engligt moi
* naglar som bara spricker hela tiden
* att skolan börjar imon igen



De som inte kände mig då kan verkligen inte föreställa sig att jag såg ut såhär våren 2007-våren 2008. Får höra det så ofta att det nästan är kul. Jag tycker mest det är svårt att förstå att jag var så blek. Det har jag numera solresor att tacka.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0