Remember December

Har precis kommit ut ut duschen, för andra gången sedan jag kom hem. Varför detta då? Jo, jag duschade ju dutkigt efter skolan, men så skulle vi ut till eldstaden och grilla med lite gamla kära vänner. Efter det luktade man ju såklart jättemycket rök, så det var bara att snällt gå och ställa sig i duschen igen. Nu väntar jag på den bästa som borde komma hit någon gång. Mindre kul kväll för honom dock för Rebecca ska fixa det sista med scenkläderna till morgondagen, packa väskor och sånt. Kul eller nåt... Väckaklockan står på 07.00- mindre kul


Spetstightsen känns verkligen som ett fräsht alternativ till de vanliga svarta, som jag går så mycket i ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0