Time is gonna take my mind

Nu har jag lyckas borsta och duscha ut mitt tupperade och sprayade hår sedan festen igår. Hade de starkare hår på 80-talet, eller hur klarade deras hår detta ständiga tupperande?
Nu ska jag städa mitt rum ( hur lyckas jag alltid lägga allt på golvet? ), göra mig iordning och sedan ska denna dag spenderas hos den bästa.



DKNY "Love from New York"
Denna parfym vann mitt hjärta på tax-free i Thailand för 4 månader sedan och nu har den äntligen kommit till Sverige! Jag är ett stort fan av DKNYparfymer och har sedan tidigare Red Delicious och Be Delicious (de röda och gröna kloten). Nu ska samlingen utökas med denna doft som inte luktar lika sött men minst lika gott!


Tänk er att vakna efter att ha sovit ut och det första ni får syn på är den här söta skålen med godis som mami fixat ihop. Härligt! Får dock redan dåligt samvete över allt godis som kommer slinka ner detta lov. Men ibland får man unna sig det, speciellt när någon är gullig nog att fixa något sånt här.


(8) I Want To Know What Love Is - Mariah Carey

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0