Why me ? Why now ?

Detta är INTE min dag folk! Var duktig och befann mig i danssalen 08.00 och det gick faktiskt riktigt bra- hade kommit på mer än halva dansen. Skulle göra ett steg som jag precis hade gjort två gånger, men så drar det till i baksidan av låret. Jag är ingen expert på såna skador så jag vet inte om jag sträckt mig eller vad jag gjort, men ont gör det! Match imon klockan elva, ja det ser ju sådär ut med det... Problemet är att de inte verkar hitta någon ersättare så jag kanske behöver spela ändå. Visst, ibland känns det knappt och jag känner mig fit for fight, men då och då hugger det till och jag är jätterädd för att slå upp det så jag inte kan gå.

Folk tycker jag borde vara glad- nu kan jag ju festa ikväll. Men är jag partysugen? Nope.
Var inställd på att spela match imon, jag har ändå ingen dricka och framför allt har jag ont. Och jag vill inte känna att jag sviker laget, vill verkligen göra mitt bästa. Men frågan är om jag kan göra mitt bästa i det här läget...

Fan också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0