How did I do?

I juni satte jag upp mål för vad jag skulle göra denna sommar. Jag kan väl säga att det inte gått så bra med den... Men lite har jag fått gjort i alla fall!

To Do List Summer Of 2010!

Dagligen:
* 10 fingerpushs i timmen (för att få tillbaka rörligheten)

Flera gånger i veckan:
* Öva balett - Halvt... Flera gånger i sommar i alla fall
* Läsa körteori - Det blev inte flera gånger i veckan alltid men 200 av 270 sidor är godkänt!
* Gå promenader - Samma som baletten. Inte flera gånger i veckan men en del
* Träffa mina underbara vänner
* Umgås med världens bästa pojkvän

Minst en gång i veckan:
* Träna axeln så gott det går - Bara några få gånger, inte godkänt!
* Springa (när stygnen är borttagna) - Två gånger, inte heller godkänt
* Fixa mig lite mer, även om det är jobbigt nu

Denna sommar:
* Läsa klart matte B - Har gjort 1,5 av de 3 återstående kapiteln
* Bada på stranden (när skenan är borta)
* Komma på minst en dans - Inte ens i närheten
* Shoppa sparsamt, hur det nu ska gå
* Åka iväg med tjejerna
* Festa lite när handen är utom fara igen
* Förhoppningsvis kunna jobba lite - Nope, sjukskriven till 31 augusti
* INTE råka ut för fler olyckor

Som ni ser blev det mesta gjort halvt. Men lite slappt får man ha det när det är sommarov!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0