2.01

Klockan är 2.01 och jag är hemma i min varma säng igen. Försöker värma mina stackars frusna fötter. Förresten så dog min mobil när jag gick hem från Joanna. Med mitt klena psyke- inte ok! Men på något sätt kom jag hem utan ett sammanbrott. Jag borde skaffa hjälp, jag vet...

Annars har kvällen varit mysig! När jag kom dit lagade de mat (jag åt thai hemma) och de fick steka pommes i stekpannan för ugnen var sönder. Vilken syn! Sen snackade vi julklappar, nyår, lite skvaller och något seriöst med. Vi såg Sex and the City, äkta girlpowerfilm. Dessutom fick vi i oss en del onyttigheter. Både chips med dipp, godis och lite daim/mandel-tårta. På lovet får jag se till att hårdträna asså!

Nu blir det ett avsnitt OC eller två innan jag sover, och sova ska jag göra längre. Underbart!


Vänner av guld!


Joanna fastnar inte ofta på bild, men då ser det ut såhär

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0