03.13 am

Nu är klockan 03.13 och jag är fortfarande uppe. Kände mig svensk och tyckte att curlingfinalen kunde bli kul. Och jag är glad att jag stannade uppe. Vilken match! De två sista omgångarna är helt sjuka! Helt sjuka! GULD TILL TEAM NORBERG! WIHOOO
Ska göra mig iordning för natten(varför gjorde jag inte det innan matchen?) och sen behövs det ses på lite film för att Rebecca ska kunna somna. Så vi kan räkna med att det sker runt 03.30. Jag sover länge imon, punkt!

Jag saknar THAILAND! Jag saknar värmen, naturen, vattnet, solen, min bränna, drinkarna, maten, ALLT! Här finns bara snö, kyla och slask. Men här finns också alla jag älskar :)<3      Sverige-Thailand 2-1

Thailandsbilderna ligger fortfarande på den andra datorn (vem orkar gå igenom 800 bilder liksom? ) så denna bild får symbolisera detta älskade land.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0