I feel like PARTYing

Ingen blogg igår. Tränade på gymmet med Julle, kände att det behövdes. Sen så har vi varit hemma hos mig, sett lite på film, haft det mysigt och så. Var dock rätt slut efter träning och så.
Idag blev man väckt 06.30 för att gratta syrran- jippie. Fick ju sova sen igen, men bara till halv nio. Har varit och börjat kolla upp mina astmaanfall och så har tandläkaren fått sitt årliga besök. Hade lite tid att spendera i staden så drog till Kullens och provade skor. Jag är helt såld på Kenzas skokollektion Wildflower by Kenza, så snygga skor!

Dessa finns i Falkenberg och sen hittade jag andra ursnygga på internet.
Tyvärr kostar skorna mer än vad jag hade velat lägga så vi får se hur jag gör. Har redan slösat mycket nog detta lov.
Detta lov som varar minst fram till onsdag :)

GRATTIS EVELINA 15 ÅR OCH MORMOR 67 ÅR IDAG!! :D <3

Hoppas på fest i helgen!


Dagens outfit:
Linne- Bik Bok
Jeans- Bikbok


Frisyr: Lockigt och lugg i inbakad fläta

(8) Broken-Hearted Girl- Beyoncé

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0