Snowing outside my window

Det snöar, jättemycket! Inte kul någonstans. Det går inte att cykla för man ser ingenting och är påväg att ramla hela tiden. Får väl stanna inne hela lovet då... Inte en chans ! :)
Men snön gillas ändå inte, den är uttjatad sedan länge. Speciellt om den gör att jag inte kan ta mig till pojkvännen ikväll :(

I eftermiddag har jag varit på Stålboms och fikat med Johanna. Mysigt tycker jag. Drack Chai latte- stor chans/risk för beroende på en fronten, riktigt gott var det. Det plus the usual girltalk gjorde eftermiddagen mycket bra.
Nu hoppas vi bara på en bra kväll också. Skulle först på fest var det tänkt men stannar hemma, förhoppningsvis med älsklingen. Annars blir det något oerhört tråkigt! 



Johanna

Dagens outfit:
svart linne - HM
rosa tröja - Gina
blåa jeans - HM
grå/svart kofta - Gina
(dessa är dock genomblöta så bytar till mjukiskläder tror jag)

(8) Broken-Hearted Girl - Beyoncé

PUSS                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0