You are my heaven on earth

Ok, jag har klagat mycket på snön nu på sistone. Och jag gillar fortfarande inte att den bara vräker ner istället för att försvinna så det kan bli en härlig vår. Men det finns fördelar med snön också- roliga såna. Var ute och lekte igår med pojkvännen min. Kasta snöbollar, rulla runt i snön, mulningar- ja hela köret. Och gud vad kul det var!


Lyckades, förmodligen uppfattat, ta mig till älsklingen igår kväll. Väldigt tacksam för detta, bra mycket mysigare och roligare än vad jag hade haft ensam här hemma. Idag blir det dock familjekväll. Godiset står på bordet, laptopen är i knät och på tv:n kommer det växlas mellan OS och Melodifestivalen. Detta var ett tag sedan så det blir mysigt.
Och imorgon blir ännu bättre... :)

Va på JC i veckan när jag hade lite tid över. Passade på att fynda lite på smyckesrean.



Linne- Gina Tricot
Tröja/tunika- Gina Tricot
Leggins- Bik bok

(8) Who Says- John Mayer

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0