You can see my heart

Hejhej!
Funderade på om jag skulle blogga idag, inte mycket att skriva om. Älsklingen sov över här, alltid lika mysigt! Australia var en bra film dessutom. 3 filmer på två dagar, lite illa nästan :)
Även denna dag har spenderats med min bby. Lite OS, lite flummande, mycket mys och jag vann i frågesport (för 11-14åringar kan tilläggas). En sån där härligt slapp dag med den bästa helt enkelt <3

Imon SKA jag plugga matte, denna älskade matte... Kommer Rebecca orka hålla naturarnas tempo och dessutom läsa matte C nästa år? Känn längre och längre bort varje dag. Men skam den som ger sig, får be Lollo om privatlektioner eller nåt.

Imon ska jag förhoppningsvis träffa saknade älsklingarna Adisa och Joanna ! :)
Dessutom ska jag träna, oja. Huvudvärk, onda axlar och trötthet kan slänga sig i väggen nu tycker jag.

(8) Russian Roulette- Rihanna

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0