Busy days

Detta har varit bra dagar! Tyvärr medför bra dagar ofta lite tid för uppdatering. Inte ens nu har jag tid att skriva ett ordentligt inlägg och jag har 120 bilder att kolla igenom. Därför blir det bara en liten teaser.
I onsdags var den hemliga aktiviteten military fitness. Tufft som tusan verkade det- även för mig som satt och tittade.


Sedan var det stugan med Lollo och Ulrika som gällde. Underbart! Sol, snack, skratt och lite skön frisk luft satt inte fel.


Fredag förmiddag åkte vi hem, trötta som bara den! På eftermiddagen var det midsommarfika hos Julles mormor och morfar, och kvällen spenderade jag och Julle ensamma hemma här. Vi lagade mat, spelade kort, såg på film och hade det jättemysigt! Och såklart åt vi jordgubbar!


Idag har vi deltagit i gatans årliga midsommarfirande. Det har varit poängpromenad (ingen kommentar om resultatet...), fika och brännboll- där Julle var jätteduktig. Nu ska vi grilla och sen ska jag och Julle förmodligen bara mysa.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0