Not the way I want it

Igår blev det ingen bra update alls. Vaknade vid tolv och gick nästan direkt ut i solen. Observera att jag lyckades knäppa bikini-bhn själv! Det blev ganska många soltimmar, men utan Ulrikas sällskap hade jag nog inte orkat pressa. Roligare när man är två och kan ligga på studsmattan och snacka.
Senare tog jag en promenad till IP och kollade på träningen. Så perfekt väder att spela fotboll i!
På kvällen tog jag det lugnt och vid tio-elvatiden kom Julle hit.

Idag var det bara att gå upp tidigt, återbesök i Halmstad 9.00. Gipset är utbytt mot en ful skena, handen är svag och de hade skurit upp mer än vad jag trott. Det borde vara 10-15 stygn och ser ut som ett T. Synd att jag heter Rebecca då.
Bilder kommer senare.


Nu ska jag förhoppningsvis få på mig vanliga tröjor igen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0