Shifting

Mötet igår var långt! Sen var det skönt att komma iväg till IP och i alla fall hinna säga hej och visa att jag är ok.
Sedan sov Julle över här. Jag deppade lite (tillåtet i detta läge tycker jag) och så såg vi grymma Step Up. Älskar den!
Idag har vi tagit det lite lugnt och även tagit en promenad på 3-4 km. Vi tänkte gått längre men det var tur att jag inte kände för det, för det gick inte många minuter efter vi kommit in som regnet vräkte ner.
Nu har jag bara allmänt tråkigt. Hade hoppats på att kunna jobba lite på brännan, men så ser det inte ut att bli. Får ta och läsa lite körteori. Senare idag kommer nog tjejerna förbi.


Hann aldrig lägga upp lördagens outfit:

tubtopp- gina tricot
jeansväst- vero moda
jeansleggins- gekås (riktigt kap!)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0