Even less than before

Med skenan kom tyvärr inte bara gläjde. Även om skenan "bara" ska vara på i 4 veckor så är det 12 veckor innan jag får belasta handen fullt igen. Då är vi inne i september. Räknas lyfta tunga lådor på upp emot 40 kg att belasta handen fullt? Förmodligen. Därför ser det inte ut att bli nåt jobbande för mig heller den andra halvan av sommaren. Jag tyckte det sved att jag bara skulle tjäna hälften denna sommar, men nu ser det inte ut att bli nåt kosing alls. Så nöjen under sommaren och året framöver får jag vara sparsam med. Hade planer på att åka till Köpenhamn med pojkvännen i höst, men det ser inte ljust ut.


Så här kommer det knappast se ut i min plånbok...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0