What to do next?

Då har jag varit på Ica och snackat med min chef. De ger mina tider till Hanna fram tills handen är frisk, sen är de mina igen. Tur det i alla fall, det kunde varit betydligt värre. Men fyra rastlösa veckor utan lön svider, och det kommer märkas resten av året.
Ett tag såg det lite ljusare ut. Marta kom på att jag kanske kunde vara sommarfadder i kyrkan nu i tre veckor. Ledarna hade ju trots allt tjatat på mig tidigare att de ville ha min hjälp. Då skulle jag arbetat 9-13 nu i tre veckor och tjänat några tusenlappar. Dessvärre var det för sent att tillkomma som fadder nu (sommarkonfirmanderna började läsa idag) så det blir inget med det.
Så dessa fyra veckor kommer som sagt svida. Både ekonomiskt och med rastlösheten. Men jag får väl läsa körkortsteori eller nåt...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0