Where have I spent my day?

Jo ni, jag har spenderat delar av natten och denna dag på Halmstad sjukhus.
Varför?
Igår på lagfesten skulle jag springa in på toa. Det regnade så jag höll handen för huvudet och såg inte glaspartitet förrän jag sprungit igenom det. Som tur var tog handen smällen, inte huvudet. Med ambulans till Halmstad, sys ihop snabbt där, hem mitt i natten och tillbaka i morse för operation. Det gick nog bra i alla fall, men nu blir det gips i fyra  veckor och sedan rehab.
Mer update kommer om en sund och kanske även någon bild från sjukhuset. Jag ska bespara er bilden på själva såret, men det såg ut ungefgär som en stor röd pussmun på ovansidan handen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0