Approacing summer

Svenskan var en onödigaste i år! Satt och spelade hänga gubbe när jag kunde legat hemma och sovit! Sen fick jag i alla fall umgås med min älskling i några timmar. Underbart! Och han var söt nog att ha vit Toblerone till mig, hihi. Jag stack tillbaka in till stan och hade sista danslektionen med estetisk verksamhet. Synd, för vi höll på med en kul dans till He's a dream, som jag dessutom kunde för vi hade gjort det i höstas på i-valet.

Utanför skolan gick studenterna i sina klasströjor, drack och sjöng. Studentveckan har börjat, först ut fyllebrännboll. Man är ju inte alls avis på denna roliga vecka de har framför sig... Och vädret är på deras sida!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0