Är det maj eller februari?

Hemkommen igen från att ha sett sina tjejer göra en grym insats mot ett toppallsvenskt Kopparberg/Göteborg med flera landslagspelare. 1-4 är inte fy skam, speciellt inte när man tar ledningen och går av i halvtid 1-1. Tackar främst Julle och Pelle för trevligt sällskap i kylan, även om jag blev den utsatta. Värt att påpeka att jag hade tre tröjor, jacka, strumpbyxor, jeans, två par sockar, skor, vantar och halsduk och jag frös ÄNDÅ!

Nej nu får jag återgå till min åh så älskade spanska steg 3. Glad att det fanns en sista plats på psykologi A nästa år så jag slipper steg 4 ? Japp.


Här på den stationära datorn finns bara massa underbara bilder från Thailand. Här första kvällen och den första av många orange shakes!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0