Ay! Estes deberes....

Sitter här och taggar inför träningen med spanskan samt en fräsh hallon- och banansmoothie. Fick en bok igår med 500 smoothievarianter och här ska det testas! Någon anledning till att det står just Smoothie på mina klassbyxor från nian? Tja, det är väl känt att jag kan väl vara lite besatt kanske.

I alla fall, spanskapluggandet går sådär eftersom smarta jag glömde böckerna i skolan... Men det jag kan ur minnet kan jag ju träna på. Även om jag redan kan det.

Dansen gick bra för det mesta. Har kommit på båda verserna så nu fattas bara refrängen så är jag klar! Tyvärr blir det lätt så att har Rebecca ett dansgolv helt för sig själv ska hon testa massa hopp och saker sedan gymnastiktiden. Inte super med tanke på mitt lår...

Förra året överrskade mina söta vänner mig med en liten fest när jag fyllt år. Chokladfondue- gott eller vad?

Ahora, voy a continuar mis estdios españoles. Vamos! 


BESOS 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet att jag är söt, men denna gången ska du bjuda på feest :D

2010-05-03 @ 21:27:30
URL: http://threeparsofme.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Oja, nu ska det bli fest :)

2010-05-04 @ 17:22:54
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0