Dagens like och dislike

Rebecca dislikes:

* Håravfall! Framför allt när man duschar. Jag får panik, vilket nog inte är så bra för det är troligen stressrelaterat. Får väl börja äta såna vitaminer som är bra för håret. Som om jag inte stoppar i mig nog redan. Alltid ska det vara nåt fel på mig, suck

* Facebook-grupper där det står "allt du behöver göra för att få informationen är att trycka på Gilla-knappen". Brukar det vara så? Nope, man ska fylla i saker, dela med vänner mm. Skriv inte så då. Så mycket besvär är förmodligen bilden inte värd ändå

* Skador och skråmor. Allt från min överrörliga axel och sträckta lår till skoskav på hälen. Hate it.

* Vädret! Det såg lovande ut i helgen men idag är det kyligare, det blåser och det regnar. Gissa hur det ska se ut
resten av veckan?

* Att treorna tar studenten! Kommer sakna massor! Känns som om jag känner vissa treor bättre än tvåorna, och det suger att de slutar och förmodligen drar från denna småstad.

* Att Julle åker till Tyskland på torsdag för att spela innebandy och inte komemr hem förrän måndag morgon.

* Fjortisbloggar. Vet inte varför jag läser dom egetligen, sitter ju bara och suckar för mig själv. Riktiga förebilder är vissa... Menar vissa, inte alla!

Rebecca likes:

* Fjortisbloggar. Japp, den hamnade här med. De är ju faktiskt underhållande.

* "Vänbloggar". De är faktiskt roligare att läsa eftersom man känner dom och bryr sig. Även folk man känner halvt kan vara intressanta att följa.

* 12 skoldagar kvar och sen är det SOMMARLOV! 

* Spenderar morgondagen med älsklingen

* RUL-time i helgen! 

* Att brännan börjar märkas nu, framför allt har jag fått färg i ansiktet

* Det ser ut som om det kan bli goda nyheter för er om några veckor! 

Borde kanske skrivit av mig lite tidigare, det blev en del.

PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0