Discussing me

Då var jag hemma igen. Efter provet (älska, älska...) slutade jag men gick och kollade på Marta som visade upp sin dans för estetisk verksamhet. Med sig som rekvisita hade hon Nils och de två gjorde riktigt bra ifrån sig kan jag säga. Efteråt stannade jag och Nils kvar och övade på min dans, snackade och så.

Mobilkvalité när den är som bäst!

Sen har jag haft utvecklingssamtal. Jag kan ju inte säga att det gick dåligt och det är jag stolt över. Inte för att jag kämpat såvärst mycket detta året, men det är vad lärarna tror.
Nu håller jag på och bränner över dansmusiken från mobil till CD. Blev jätteglad när datorn inte hittade Broken-Hearted Girl som jag gör dans till nästa vecka, men efter lite utbrott och sånt så gav tekniken med sig. Ska få i mig nåt att äta för sen ska jag ut i solen och sparka boll.

(8) Broken-Hearted Girl - Beyoncé

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0