En glad överaskning...

... fick jag när jag satt och pluggade matte. Då kommer plöstligt Julle, som hade varit och gymmat i närheten. Han gör verkligen allt för att bíbehålla skillnaden i biceps mellan oss nu när jag tränar och ska bli biff ;) Haha, det skulle ta ett tag. Men det var mys! Bara ett litet snabbt besök innan han var tvungen att sticka hem och äta. Planerade lite inför långhelgen. Är så sjukt taggad! Ingen skola torsdag till söndag vilket innebär musikal, pojkvänsmys, festande och så kanske lite dansande på söndagen. Me like.

För er som tvingas lyssna på mitt klagande över att mitt hår inte förblir platt fastän jag plattat och sprayat det kan jag meddela att jag idag lyckats hålla det platt hela dagen, yay. Dessvärre är den hårsprayen nu slut, så jag får väl bege mig till Gekås för att inhandla med Finesse Super Hold. Gekås är bra att ha när det gäller såna småsaker, helt klart!

LOLLO OCH ULRIKA!! RUL-TIME EFTERLYSES NU!

Söta (?) ungar med choklad på näsan

Nu får jag väl ta och sova lite då. Det enda att se fram emot imon är baletten och där får jag kämpa gärnet pga mina söta inåtvridna knän. Love them, not.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0