Even more wrong with me

Usch, efter dansen mådde jag inte alls bra. Huvudet var helt frånvarande. Vad kan det vara ? Mamma börjar bli orolig och tycker jag ska gå till läkaren, men jag hoppas det går över när sommaren kommer och allt lugnar ner sig.
Efter en del velande ska jag nu iväg och träna, känner mig för frisk för att ligga hemma och slöa. Träningen börjar om 20 min och jag ska byta om jag packa, så jag borde nog ta och byta om nu hehe. Behövde bara logga in på datorn för att fixa lite grejer, samma som jag delvis åkte tillbaka in till stan för. Har jag tur har jag glada nyheter att dela med mig av om några veckor kanske. Den som lever får se.
Just det ja, byta om. Nu!


Ser nu att jag matchade naglar och tröja ungefär lika bra som jag matchade skor och shorts idag...


Btw, tur att det slutat regna i alla fall! Tur att jag var så lat att jag tog bussen till och från skolan omgång 2. De 400 meter jag fick springa i ösregnet räckte mer än väl.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0