Finally it's here!

Ja, sommarvädret! 25 grader satt verkligen inte fel, speciellt inte är man slutade tolv! Så jag, Nomi, Ida, Elias, Johanna, Toia och Sofie drog till Ritz uteservering och satt där och bara grillades. Härligt!

Något annat som är härligt är hur enormt slut jag kommer vara ikväll. Förutom att denna vecka redan bjudit på ett danspass, ett fotbollspass samt orienterng så lägger dagen på ännu mer på mina trötta ben. Ovanligt tuff balett, sjukgymnastik tills armana skakade och sen ska jag ut i solen igen och spela fotboll. Rebecca kommer sova sött inatt.


Kände för att lägga in en somrig bild. Förra sommaren var min kamera sjuk (love it...) så det fick bli denna från 08. Saknar mitt pussmuns-linne! Varför skulle jag växa de där extra cm ? ;) Btw, visste ni att jag växt och blivit 1,71 nu? Ingen kanske bryr sig (förutom Lollo som inte kommer gilla det) men jag blev glad i alla fall, haha.


Nu är det inte långt kvar til sommarlovet! Galet!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0