För en gångs skull...

...har jag varit riktigt effektiv! 18.30 idag hade jag 18 sekunder på min dans, klockan 21.00 var den 1 minut, 38 sekunder. Alltså tillräckligt för dansprovet jag ska framföra på fredag. Yes! Sjukt skönt att ha det gjort idag för imon väntar sjukgymnastik och fotbollsträning och på torsdag blir det hemlig aktivitet samt gymnasiefest. Inga slappdagar alltså, men de dagarna är ju inte så vanliga ;)
Mysteriet är bara hur jag ska orka med nationella i matte del 2 och dansprovet på fredagen efter vad kvällen innan har att erbjuda... Dansa bakfull är nog ingen succé och det står lite för mycket på spel för att riskera att spy av en piruett eller så. Så det blir lugnt festande för moi, men förhoppningsvis har helgen nåt att erbjuda.


Jag saknar mina kvällspass! Saknar danserna, folket, att kunna göra något utan massa press på sig att prestera. För det var nog enda gången jag verkligen kunde känna så...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0