Om man är smart...

... går man och lägger sig när man är så trött att man knappt orkar sitta upp. Tyvärr har detta inte riktigt gått in i min hjärna ännu. Men vill vi inte upprepa dagens försovning borde jag fundera på att dra mig.
Imorgon väntar skolan, men tummen upp för balett och tummen ner för spanska, övningskörning, fotbollsträning och ja, onödiga saker som man ändå gör varje dag.

Jag vill ha lördag med mina girls hemma hos Lollo, jag vill att helgen ska gå fort så Julle kommer hem från Tyskland. Jag vill ha sommarlov, men har prestations- och tidsångest.
Snart har vi gått ut första året på gymansiet. Var det verkligen ett år sedan vi fortfarande var Tullbro 9B ? Det känns som igår.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0