Home sweet home

Då var jag hemma igen, efter en riktigt bra helg i Tröingeberg. Ja, hos Julle om någon misstänkte något annat.
Men helgen började inte där. Nationella i fredags gick nog bra, känns skönt att ha det gjort. Senare hade jag ju dansprov. Det gick jättebra, vilet i detta fallet inte var alltför positivt. Jag hade ju dansprov för någon vecka sedan och det var det svårare av dom två, alltså skulle jag ha min bästa dans då. Tydligen var den här bättre. Inte svårighetsmässigt, men flytet i rörelserna och känslorna var bättre i Broken-Hearted Girl än Fame. Men min danslärare lovade att ha denna dans i tankarna när hon bedömmer den svårare kursen också och hon skulle även berätta för den andra dansläraren, så jag hoppas att det blir bra. Det som oroade mig var hur hon lät när hon sa det, som om mitt felaktiga val spelade stor roll... Hoppas inte det!

Sedan var jag på Stålboms och fikade med mina saknade tjejer Joanna, Nicolina, Adisa och Alice. Gud vad vo hade mycket att snacka om! Det blev även några bilder, även om de är sjukt tråkiga!

Rebecca special- Smoothie, chokladboll och limevatten
Ett tips på smoothie: Tropisk/Vattenmelon - Supergott!


Söta Alice och tråkiga Adisa ;)


Joanna och Nicco var inte mycket roligare


Sen fredags kväll har jag som sagt varit hos pojkvännen min. Vi har sett på film, spelat kort, solat, spelat fotboll, lagat mat mm och bara haft det jättemysigt! Tack för helgen älskling!

Men nu får jag sätta fart! Om en kvart ska bilen vara påväg mot Halmstad, med mig som chaufför. Destionation är Snöstorp/Nyhem där vi först ska se mitt B-lag och sedan syrrans C-lag äga sönder. Som sagt, sätt fart nu Rebecca!

PUSS

Kommentarer
Postat av: adisa

hahahah nice bild juuu!!! :) jag är iinte tråkig jag vägrar bara vara med på ett kort, bilr alltid ful!!! hahahah ;) tack gumman har varit jätte mysigt!

2010-05-31 @ 16:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0