Hoping it will work out

Hej hopp, nu sitter jag här igen. Benen har faktiskt lite kraft kvar i sig, träningen var inte så tuff. Men jag lär behöva all kraft de närmsta dagarna- varför står i förra inlägget. Blir lite långdraget för er att läsa det igen så vill ni veta är det bara att scrolla ner några rader.

Jag och Lollo har ett stort problem inför morgondagen och det problemet stavas KLÄDER! Inte för att vi har ont om det, snarare tvärt om. Men det ska aldrig duga, utan några outfits ligger lika på halvbra typ. Då är det tur att man har sina kära vänner att fråga om råd. Någon gång har jag till och med utsatt pojkvännen min för mina klädkval.
Det blir nog till slut en klänning eller linne och hög kjol, får se senare ikväll.

Garderoben är ju rätt välfylld (haha kolla alla galgar), och sedan denna bild för en månad sedan är den nog utökad med 5-6 plagg. Ändå har jag aldrig något att ha på mig!


Skorna ska äntligen invigas!


Btw, helgen ser ut att lösa sig i alla fall! Hatar när folk ska behöva komma i kläm för saker krockar och jag vill inte såra någon genom att välja. Hoppas ni vet det!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0