I did it again

Då var jag fast igen, ja på nelly.se ! Kan inte hjälpa det, där finns bara så mycket fint. Av någon anledning fastnar jag alltid på klänningarna, fastän det är de jag använder minst. De 4 festklänningar, 3 festkjolar och vardagsklänningar jag har lämnar tyvärr inte garderoben alltför ofta. Och ändå köper man mer!
Nu är det dessa tre som jag håller ett öga på:

 Riktigt söt! Men också kort. Fast jag kan tänka mig att den är fin även till svarta leggins.

Också söt.

  Club L - Sequins Lips Tee Denna gillade jag starkt! Båda färgerna är snygga på sitt sätt så jag har svårt att avgöra vilken som är finast.

Vilken/Vilka tycker ni?

Funderar även på att shoppa lite snygga underkläder när jag ändå är i farten. Det är också ett sånt plagg man har hur mycket som helst av men ändå vill ha mer.

Btw, en annan bra sajt är www.stylebystars.com !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0