I feel good

Hemma från en bra träning. Det blöta håret är flätat, är osminkad och mysbyxorna storlekt XL (fick mina klassbyxor felsydda) är på. Känns soft och skönt! Dessutom ser det faktiskt inte helrtokigt ut, skulle nog faktiskt våga mig ut i public sån.
Men inte imon, för då hoppas vi på samma härliga väder som idag! När man slutar ett skulle det ju inte vara fel att få lite sol.
Förövrigt har vi Beep-test imon på idrotten. För er som inte vet vad det är så är det det värsta koniditionstest skolan har. Man springer fram och tillbaka i salen i en evighet, till en bandspelares jobbiga pip.


Mindre än 11 dagar kvar! Så underbart detta ska bli!

PUSS

Kommentarer
Postat av: ullis

beeptestet var inte alls det värsta skolidrotten har att erbjuda! typ topp tio ju :D vill göra det igen :) fick visserligen riktigt dåligt men nästa gång ska jag göra det riktigt bra ;)

2010-06-01 @ 18:01:43
Postat av: Rebecca

Jag har aldrig fel ;)

För mig med astma och sträckt lår är det fasen värst (Y) Men vi slapp, eftersom vi som vanligt var för få xD

2010-06-01 @ 18:06:32
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/
Postat av: snyggaste stockholmaren

fan va snygg bild, undra vem som kan ha tagit den? ;)<3

2010-06-02 @ 20:38:21
Postat av: Rebecca

tror det var någon sjukt saknad unge ifrån stockholm! <3

2010-06-02 @ 23:37:57
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0