I wanna run

Nyduschad och nyfönat hår. Känns fräsht! Jag borde plugga spanska, men känner inte för det. Jag ska ändå inte läsa steg 4 nästa år och jag hinner knappast lära mig nåt nytt nu. Därför sitter jag här och tycker synd om mig själv för jag är så körd i huvudet, haha. Kanske inte riktigt, men ibland blir allt för mycket. Skolan, pressen, ångesten och alla frågor jag inte kan svara på. Då snurrar allt runt i huvudet och det känns som om jag ska bryta ihop...


Dagens outfit:
Linne/tunika- Gina Tricot
Leggins- Lindex

Imorgon väntar som sagt spanska (både nationell uppsats och vanligt läxförhör- looove min lärare ibland), ointressanta lektioner och betygsnack. Hittills har jag haft tre och det går väldigt bra! Får hoppas att det fortsätter så. Balen ska jag kolla lite på och sen är vi ett gäng som drar till stranden och grillar ser det ut som. Kind of a good day!


Saknar dig redan! Går runt i din tshirt och tänker på dig. Dagen var jättebra, även om vi inte gjorde nåt speciellt. Somnade tillsammans i soffan, fikade lite och så. Kan vara väl så mysigt, bara det är med dig!

PUSS


Kommentarer
Postat av: adisa

gulligt skrivet gumman :)

2010-05-31 @ 16:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0