Just a stranger

Onsdag kväll, aka lill-lördag. Vi har långhelgen framför oss och man borde vara jättepepp. Men så öppnade himlen sig, bokstavligen, och släppte ut allt sitt innehåll över Falkenberg.
Dessutom är jag helt slutkörd! De två senaste veckorna har det varit väldigt mycket, både för huvudet och kroppen. Så idag efter nationella kände jag hur huvudet bara kokade och jag kunde inte koncentrera mig på någonting. Antar att det är det de menar med stresspåverkan. Huvudet ersattes med en blyklump och jag fick hoppa träningen. Sen kom jag ju på att det var möte efteråt idag som jag borde åkt på, vilket jag såklart kom på typ en halvtimme efter själva mötet. Great Rebecca!

Nej så det lär bli slappkväll med familjen. Inte alla samlade tillsammans som det låter, utan mor och far framför tvn, bror framför datorn och lillasyster framför sin tv. Och här sitter jag och letar musik på Spotify. Får tänka på de kommande dagarna istället.


Det är ju såhär man ska kunna gå klädd nu!

Btw, jag ÄLSKAR när datorn krånglar! Får inte alls tysta utbrott för mig själv...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0