Late last night

Sitter här nu med världens huvudvärk! Eller, den har börjat släppa nu tack vare Panodil. Bakis ? Nej, verkligen inte. Har bara ont i huvudet ändå.

Igår var jag chaufför Kinnared tur och retur (det ligger typ vid Hylte). Första gången syskonen mina åkte med när jag körde och det gick bra. Hos kusinerna var stackars minstingen sjuk. Men hon piggnade till lite till slut i alla fall.

Hur söt får man lov att vara?


Sedan träffade jag mina saknade vänner Emma och Emelie. Vi har känt varandra ända sedan vi var små, men eftesom de är 94or och inte går på samma skola som mig nu ser man dom inte lika ofta längre. Så igår fanns det mycket att snacka av sig om.

Mot midnatt kände jag att jag saknade pojken min så jag tog och åkte med mamma som skulle skjutsa Emelie och så sov jag över hos Julle. Mysigt som alltid.

Denna dag MÅSTE ägnas fullt åt dans och matte! Men det går segt, har fastnat, vilket jag inte har tid med. Update kommer senare, förhoppningsvis en positiv sådan.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0