Morning clouds

God morgon allihopa! Klockan är halv tio, jag är på mycket bättre humör än förra inlägget och jag ska om en och en halv timme till Kristineslätt och heja på mitt lag. Uppe i god tid för en gångs skull alltså.

Kvällen började hos Elle med Lollo, Ulrika, David, Jesper. Alla skrattade åt mig för jag cyklade dit i regnet så jag hade regnkläder, mössa med håret instoppat och var helt dyblöt i ansiktet. Love it! Vi åt lite och stackars Lollo fick brännhet sås över hela sig. Det blev lite snackandes och skattandes. Som vanligt blev det lite dansutlärning till mina små girls, som gav sig på ett hopp . Vi åkte på desperat sökfärd efter Coca-cola för Ulrika hade vaniljextrakt och ville göra Vanillia Coke. Senare anslöt även Julle och Pelle. Det blev lite mer snackandes och skrattandes och ölspelet utan öl. En helt klart mysig kväll! Tack till alla och framför allt Elle för detta!

Bilder kommer senare! Nu ska jag äta frukost!

Btw, jag fyller år imon! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0