Now there's just to hope

Träningen gick bra. Det vill säga tills låret sa ifrån... Sa någon dansprov imon? Japp, det stämmer. Ormsalva i massor (typ luftfritt tigerbalsam, har inget med ormar att göra!), ordentlig uppvärming och lite hederligt lidande så ska det här nog gå ändå! Ska bara komma ihåg stegen också, för det vore ju rätt smart...

För er som inte gillar dans är jag ledsen att ni får läsa så ofta och mycket om det. Eller, egentligen inte! För dansen är en stor del av den jag är. Helt sjukt hur mycket det har växt det senaste året! Och hur mycket jag utvecklats! Jag har gått ifrån att vara en tjej som tyckte dans är kul men en fritidssysselsättning och bara tidigare hade ett års halvdan danskurs med sig från 7an- till här jag är idag, överflyttad till estet dans, 6 pass i veckan, mycket mer bredd i kapacitet (det saknas fortfarande mycket) och som tänker på dans väldigt mycket. Marie frågade mig idag om jag hade några framtidplaner än men jag kunde inte ge något svar. För drygt 3 månader sedan gick jag ju fortfarande natur och ville bara ut och se världen, för att plugga vidare inom natur var aldrig aktuellt. Jag vill fortfarande ut och se världen, det drömmen kommer aldrig ändras. Men jag har börjat leka med tanken att satsa vidare på dansen.
Only time will tell

Right where I belong

Ber om ursäkt om det blev mycket och ointresant att läsa. Hoppas att jag fångade någons intresse.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0